loading...
آتش موزیک | M-Atash.RZB.iR
Mani بازدید : 44 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
بالاخره آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و بسیار شنیدنی و استثنائی و احساسی از سینا Play G به نام برگرد

با پیانو و تنظیم استثنائی علی آترا ، شعر و ملودی خود سینا و میکس و مسترینگ سینا گلزار ، از دستش ندید

.:: پخش کاملا اختصاصی و برای اولین بار و فقط از رسانه معتبر آتش موزیک ::.

http://dlrapfaa.ir/Newup/ahangfa2/Ordibehesht93/cover/Sina%20Play%20G!%20-%20Bargard.jpg

Download

Sina Play G! - Bargard 320

Sina Play G! - Bargard 128

Fan Page


Lyrics - BarGarD - Sina Play G

عاشقت شدم نفهمیدی . دل بریدی / دسته کم گرفتیمو تو عشقو ندیدی

من هی صدات زدم تو انگار نه انگار / ولی صدای تو تو گوشم رو تکرار من حالم بده

حالم بده / منکه دوسش دارم . چرا با من بده / اون نامردتره

اون نامرد تره بخاطرش هرکاری میکنیو . منو کنار میزاری میدونم

کناره اون به همه چی میرسی . دیگه دوسم نداری میدونم

میدونم همیشه نگرانشیو . عاشقشی . میدونم من یه گوشه داغون

ببین . با چه حسی میخونم برگرد . این دیوونه این روزا رو بیتو سر کرد برگرد

منو ببین که بی تو میریزه اشکم برگرد . مثه قدیما بگیر دوباره دستمو برگرد

اگه بیای تا آخر کنارت هستم از همه دلگیرمو . من همین روزا میمیرم

هرشب با چشمای خیس عکسامونو میبینم

از پیشت میرم . میدونم کناره اون تو حالت خوبه از پیشت میرم

میدونم اینا همش یه خاطره بوده باشه ، من میرم

وقتی میبینم کنارش آرومی از پیشت میرم

شما شادین تو این هوای بارونی برگرد

این دیوونه این روزا رو بیتو سر کرد برگرد

منو ببین که بی تو میریزه اشکم برگرد

مثه قدیما بگیر دوباره دستمو برگرد

اگه بیای تا آخر کنارت هستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 738
  • بازدید کلی : 4,377